LILLIT MEDIA

dybde ¤ debatt ¤ dialog

Tips ønskes :) Jeg har en nettbutikk hvor jeg stort sett selger varer jeg lager selv. Men jeg har et ønske om å få inn røkelse, lamper til duftoljer, litt keramikk/tre figurer, litt tekstil varer. Ja, håper noen skjønner litt hva jeg mener. For et par år siden fant jeg et sted på nett med base her i Norge, de handlet direkte med de små familiebedriftene som produserte slike ting. Men nå klarer jeg ikke å finne de igjen. Jeg har forsøkt et par steder, men tar gjerne i mot tips om noen vet om noen som importerer til Norge, direkte fra familiebedrifter utenlands. Eller fairtrade/rettferdig handel prosjekter. Håper på å få litt hjelp fra dere her :)

Dele Twitter

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Dra til Bloksberg!
Du kan jo forsøke med www.kenanaknitters.com og denne. og kanskje denne.

Ellers er det sikkert mange andre som kan hjelpe. (du burde uansett ha mer enn tre figurer..)
Deres hengivne Kamskjell.

Svar på dette

jo takk, jeg drar da dit hver torsdag :) I hvert fall om jeg skulle fulgt norsk folketro :) Skal ta en kikk på de linkene i kveld, tusen takk så lenge.

Tre figurer, som i figurer laget i tre :)

Ellers så må jeg jo si at det er et artig nick du har. Min mann lager faktisk klokker av kamskjell han :) Men da logrer de ikke lenger altså.

Er det flere som har tips så kom gjerne med de. Jeg trenger mange gode råd her regner jeg med. Er egentlig litt skummelt å hive seg inn på denne delen, altså å kjøpe inn varer, men jeg føler at jeg må prøve, og da vil jeg at det skal være ordentlig gjort. Ikke noe masseprodusert tøys hvor jeg ikke aner noe om opprinnelsen.
Ha en fin dag

Svar på dette

"Tre figurer, som i figurer laget i tre".
Joda, jeg forstod det. Det var bare dette med orddeling. Vil du forresten ha varm eller kald kun?

Nick? Sludder og vås, dette er et anagram av mitt mellomnavn: Gladjoker Ken Smell, eller var det Dream Knell Elks Jog - Naked jerk smell log - Slang modell kjerke - Anglo Kjell K. ser Dem - Gal demon skrell, jek? - Dame onkel Kg sell Jr. - Mange skjold er ekll? Osv.

Svar på dette

hehe, sånn å forstå ja :) trur eg :)
Har nok litt sær orddeling innimellom, men tenkte ikke over det jeg.
Sånn er det når alt skal skje i et tempo som overhodet ikke passer min livsstil forøvrig. Og for tida så er det litt høyt tempo. Det er jo vår...

Svar på dette

www.friendsfairtrade.no

De har alt.

Har en følelse om at du vet om deres nettbutikk, men jeg skriver det for det om:)

Svar på dette

Tusen takk, av en eller annen grunn så visste jeg ikke om den der :) Så der kan det tenkes jeg finner det jeg søker :)
Beklager sein tilbakemelding, men det er høysesong for økologiske hekser nå :)

Svar på dette

Ja, merker du oppgang i disse finanskrise-tider? Vil tippe at FairTrade gjør det bra nå, nemlig! :)

Svar på dette

En liten oppdatering her også. Jeg har fått meg forhandlerstatus fra friendsfairtrade :) Gleder meg til å begynne å ta inn varer fra dem. Da håper jeg å ha det meste med litt tid og stunder. Akkurat nå holder jeg på å legge inn ny nettbutikk for å bli enda mer proff... hmm, proff heks blir kanskje litt feil? Nåja, vi får se.

Ellers så har jeg oppretta blogg på wordpress for å kunne spre mest mulig om etisk forbruk. Vi forbruker så altfor mye mer enn det vi egentlig har behov for. Følg bloggen på http://etisk.wordpress.com

Svar på dette

RSS

Badge

Laster...

Events

© 2010   Created by LILLIT on Ning.   Create a Ning Network!

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy  |  Terms of Service