LILLIT MEDIA

dybde ¤ debatt ¤ dialog

Pannekake kakegaffel gaffeltruck truckfører førerhund hundehus husvogn vogntog ...
Noen som vil fortsette?

Dele Twitter

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Der var "svar på dette" tilbake.. Lurte et øyeblikk på om nedbyggingen av internett var igang, og at det var her man hadde begynt..

Svar på dette

Ho,ho. Et passende sted, vil jeg tro. (?)

Svar på dette

Jøss, nå fungerer det!

Skapplass, plassering, ringfinger, fingerspiss, spissmus, musefelle, fellesnytte, nytteverdi, verdifull, fullmakt, maktsyk, sykdom, dommer, merkbar, bardus, dusin, sindig, digresjon, jonisk, iskrem, kremjobb, jobbtilbud, tilbudspris, prisgi, giver, versus, susekopp, kopperas, rasfare, faresignal, signalstoff, stoffskifte, skiftenøkkel, nøkkelhull

Svar på dette

Hullemaskin skinner nervøst østover verden. Denne nestenulykken ender der dere revolusjonerer erteproduksjon, onsdag, agrikulturell eller er ermet mettet tettere?

{sorry hvis jeg sporet av leken din, det bare ble sånn, du vet, ordet fanger og skriveprosessen er uransakelig...}

Svar på dette

Eremitten tenker, erbødig digresjon. Onde deltakere reagerer erotisk - skal almuen ennå nådeløst støtte teateret etter terrassens ensartede debut?

Svar på dette

{ Imponerende. Går i tenkeboksen for å se om jeg kan matche dette, men du legger lista høyt! }

Svar på dette

Utsprunget etter terminologiens ensidige generalisering, ringer geriljaen entydig. Igor ordner nervøst stillasene, nekter erstatningskrav, raver verdiløs østenfor orienten. Tenk! Enken entret returpunktet, etterfølgerens renovatør tørrla lakenskrekken.

Svar på dette

Endoskopet etterbetalte terminen, nennsom som omelett lettsindig igjen. Enkelte eltemaskiner, inerti til illebefinnende, ender der ereksjonen entrer erkebiskopens pensjonisttilværelse. Else! Se! Servietter!

Svar på dette

Ettertrykkelig liggende dehydrerte teleoperatør Ørjan. Antakeligvis visnet nettsiden, den entydige geistlige Ligeti-parodien; en endeløs løsmunnet etyde de deformerte teatralsk, klingende deretter.

Svar på dette

RSS

Badge

Laster...

Events

© 2010   Created by LILLIT on Ning.   Create a Ning Network!

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy  |  Terms of Service