LILLIT MEDIA

dybde ¤ debatt ¤ dialog

Uncategorized (28)

Diskusjoner Svar Siste aktivitet
Logrende Kamskjell

Hva skiller god og dårlig musikk?

Helt siden tidenes morgen har musikk opptatt menneskene. Enten det gjelder din favoritt artist du gladelig deler med venner, musikk som tas…

Startet av Logrende Kamskjell

7 Mar. 27, 2008
Svar av Iselin
WHildonen

Kunst eller kunstigheter?

Dette er en debatt som ble påbegynt i det gamle forumet som jeg tok en titt på, i et anfall av somnambulisme - neida, ikke så ille. Bare li…

Startet av WHildonen

22 Mar. 14, 2008
Svar av WHildonen
Iselin

Mett?

Jeg har stilt meg selv spørsmålet i det siste... kan man bli mett på inntrykk? Fordi før i ver'n hadde jeg alltid en konstant påstand om at…

Startet av Iselin

8 Mar. 12, 2008
Svar av Valerius
WHildonen

Cyberdemonstrasjon

Dette er egentlig ingen tråd for en diskusjon (eller dialog) men et tips om at Reportere Uten Grenser har satt i gang en cyberdemonstrasjon…

Startet av WHildonen

0 Mar. 12, 2008
LILLIT

I dette forumet kan vi diskutere alt! :)

fyr løs! Her er diskusjonsforumet for å starte egne tråder :) ( det finnes også et forum for flerkulturell filosofi-kvelder inne på Gruppa…

Startet av LILLIT

28 Mar. 12, 2008
Svar av WHildonen
Iren

Ytringsfrihet, presseetikk og fanatisme

Se på dette: http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article2254490.ece Hva tenker dere, folkens?

Startet av Iren

4 Mar. 11, 2008
Svar av WHildonen
Iselin

Tips til "Engler daler ned i skjul" ... :)

Hei folkens! Jeg skal begynne en ny artikkel-serie, eller/og også blogg-serie som skal få det treffelige navnet "Engler daler ned i skjul"…

Startet av Iselin

1 Mar. 6, 2008
Svar av Iren
Iselin

Dette er en tråd ;-p

Bare noen få tekniske spesifikasjoner. Dette er en diskusjonstråd.. selvom tråden er usynlig i og for seg.. Forrige tråd handler visst om r…

Startet av Iselin

4 Feb. 13, 2008
Svar av Iren

RSS

Badge

Laster...

Events

© 2010   Created by LILLIT on Ning.   Create a Ning Network!

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy  |  Terms of Service