Sorter etter:
| Diskusjoner | Svar | Siste aktivitet |
|---|---|---|
Sammensatte ord - ordlekPannekake kakegaffel gaffeltruck truckfører førerhund hundehus husvogn vogntog ... Noen som vil fortsette? Startet av Iren |
21 |
Aug. 6, 2008 Svar av Iren |
Sommersola kommer!Hvordan skal dere lillit-medlemmer tilbringe sommersola? :) Noen er kanskje så heldige at sommern allerede er igang? Mye uteaktivitet gir m… Startet av LILLIT |
6 |
Jul. 29, 2008 Svar av WHildonen |
HumorHumor, som det aller meste, er subjektivt. Den varierer fra kultur til kultur. Men hva synes du er morsomt? Hvorfor? Eventuelt hvorfor ikke… Startet av Logrende Kamskjell |
14 |
May. 12, 2008 Svar av Iselin |
Litterært spleiselagJeg fisker herved etter en stemningsrapport fra dere ordrike lillit-ning-medlemmer. Er det noen interesse for å komponere en tekst i felle… Startet av Iren |
20 |
May. 10, 2008 Svar av Iren |
Ideer om frihet (individet i samfunnet)Poster en slags innledning til Marx´ og Hegels frihetsfilosofi, med forbehold om halvsannheter. Poenget er å ta utgangspunkt i dette for en… Startet av Iren |
8 |
May. 10, 2008 Svar av Iselin |
Norge fattig på menneskelig mangfold?Som barn vokste jeg opp i vår nordligste landsdel med tre ulike språk, finsk, samisk og norsk, senere bodde jeg i Karasjok i godt og vel tr… Startet av Valerius |
12 |
Apr. 27, 2008 Svar av Iselin |
Frykten for "Fitna"(Opprinnelig publisert på cekrogh.com) Geert Wilders film «Fitna» har vakt sterke negative reaksjoner blant muslimer og europeiske politik… Startet av Calvin |
25 |
Apr. 21, 2008 Svar av WHildonen |
Skisse til en teori om mye og mangtForslag til en utvidet forståelse av fysikken (fremmet av en ikkefysiker) *****************************************************************… Startet av Iren |
18 |
Mar. 31, 2008 Svar av Logrende Kamskjell |
Rosa P og grønn torsdagEr det flere enn meg som tillegger objekter egenskaper som de ikke har? Jeg skal komme med noen eksempler. For meg er enkelte ukedager, ta… Startet av Iren |
6 |
Mar. 31, 2008 Svar av Iselin |
Dannelse i 2008Noen der ute som har noen meninger rundt hva det vil si å inneha dannelse i år 2008? Her er noen spørsmål som kanskje kan sette noen tanker… Startet av ChristianW |
17 |
Mar. 29, 2008 Svar av Iren |
© 2010 Created by LILLIT on Ning. Create a Ning Network!