LILLIT MEDIA

dybde ¤ debatt ¤ dialog

Uncategorized (28)

Diskusjoner Svar Siste aktivitet
Iren

Sammensatte ord - ordlek

Pannekake kakegaffel gaffeltruck truckfører førerhund hundehus husvogn vogntog ... Noen som vil fortsette?

Startet av Iren

21 Aug. 6, 2008
Svar av Iren
LILLIT

Sommersola kommer!

Hvordan skal dere lillit-medlemmer tilbringe sommersola? :) Noen er kanskje så heldige at sommern allerede er igang? Mye uteaktivitet gir m…

Startet av LILLIT

6 Jul. 29, 2008
Svar av WHildonen
Logrende Kamskjell

Humor

Humor, som det aller meste, er subjektivt. Den varierer fra kultur til kultur. Men hva synes du er morsomt? Hvorfor? Eventuelt hvorfor ikke…

Startet av Logrende Kamskjell

14 May. 12, 2008
Svar av Iselin
Iren

Litterært spleiselag

Jeg fisker herved etter en stemningsrapport fra dere ordrike lillit-ning-medlemmer. Er det noen interesse for å komponere en tekst i felle…

Startet av Iren

20 May. 10, 2008
Svar av Iren
Iren

Ideer om frihet (individet i samfunnet)

Poster en slags innledning til Marx´ og Hegels frihetsfilosofi, med forbehold om halvsannheter. Poenget er å ta utgangspunkt i dette for en…

Startet av Iren

8 May. 10, 2008
Svar av Iselin
Valerius

Norge fattig på menneskelig mangfold?

Som barn vokste jeg opp i vår nordligste landsdel med tre ulike språk, finsk, samisk og norsk, senere bodde jeg i Karasjok i godt og vel tr…

Startet av Valerius

12 Apr. 27, 2008
Svar av Iselin
Calvin

Frykten for "Fitna"

(Opprinnelig publisert på cekrogh.com) Geert Wilders film «Fitna» har vakt sterke negative reaksjoner blant muslimer og europeiske politik…

Startet av Calvin

25 Apr. 21, 2008
Svar av WHildonen
Iren

Skisse til en teori om mye og mangt

Forslag til en utvidet forståelse av fysikken (fremmet av en ikkefysiker) *****************************************************************…

Startet av Iren

18 Mar. 31, 2008
Svar av Logrende Kamskjell
Iren

Rosa P og grønn torsdag

Er det flere enn meg som tillegger objekter egenskaper som de ikke har? Jeg skal komme med noen eksempler. For meg er enkelte ukedager, ta…

Startet av Iren

6 Mar. 31, 2008
Svar av Iselin
ChristianW

Dannelse i 2008

Noen der ute som har noen meninger rundt hva det vil si å inneha dannelse i år 2008? Her er noen spørsmål som kanskje kan sette noen tanker…

Startet av ChristianW

17 Mar. 29, 2008
Svar av Iren

RSS

Badge

Laster...

Events

© 2010   Created by LILLIT on Ning.   Create a Ning Network!

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy  |  Terms of Service