Sorter etter:
| Diskusjoner | Svar | Siste aktivitet |
|---|---|---|
Mannspanelets nye mannsidealHva synes dere om kravene som stilles til den moderne mannen? Er samfunnet for feminint? Er mannspanelet i det hele tatt en nødvendig ins... Startet av Iren |
26 |
Jun 1 Svar av Lars Hendrik Hausken |
Den store norske selvforaktenJeg er født i 1968 - Startåret for det store vestlige opprøret. Jeg begynte derfor på skolen akkurat da de første "nye" lærerne begynte m... Startet av Lars Hendrik Hausken |
1 |
Dec. 18, 2008 Svar av WHildonen |
Religiøse høytider og det "kristne" NorgeJeg ser for meg at påskeferien erstattes av en vårferie i løpet av de neste femten årene (i forbindelse med at kirke og stat splittes). D... Startet av Iren |
4 |
Nov. 16, 2008 Svar av Iren |
Teknologi og overvåkningTeknologien når stadig nye høyder, og i dag leste jeg om en mobiltelefon som kan lese tankene dine, slik at man faktisk kan føre en stum ... Startet av Iren |
10 |
Nov. 16, 2008 Svar av Logrende Kamskjell |
FremtidsscenarioHvordan vil vårt samfunn og jordklode se ut i 2048? Bruk fantasien! :) her lager vi en lang rekke av tenkelige og ut-tenkelige tilnærmels... Startet av Iselin |
20 |
Nov. 11, 2008 Svar av Logrende Kamskjell |
Har skjer nå med USAs fremtoning i verden?Jeg tror amerikanerne endelig har innsett at det nytter å lytte til resten av verden. Europas målinger var tydelige, og kry som USA bruke... Startet av Iselin |
5 |
Nov. 11, 2008 Svar av WHildonen |
Fair trade/rettferdig handelTips ønskes :) Jeg har en nettbutikk hvor jeg stort sett selger varer jeg lager selv. Men jeg har et ønske om å få inn røkelse, lamper ti... Startet av HavHeksa |
7 |
Oct. 29, 2008 Svar av Iselin |
By og bygdEnkelte landsdeler har et eget budsjett for markedsføring, på utradisjonelt og tradisjonelt vis, for seg selv. Dette for å motvirke de st... Startet av Iren |
15 |
Aug. 24, 2008 Svar av WHildonen |
TaggingEt spørsmål til kunstnerne her inne, og forsåvidt alle dere andre: Er tagging kunst? En legitim, demokratisk uttrykksform? Eller forsøpli... Startet av Logrende Kamskjell |
2 |
Aug. 15, 2008 Svar av Frater Pan |
Sammensatte ord - ordlekPannekake kakegaffel gaffeltruck truckfører førerhund hundehus husvogn vogntog ... Noen som vil fortsette? Startet av Iren |
21 |
Aug. 6, 2008 Svar av Iren |
© 2009 Created by LILLIT on Ning. Create Your Own Social Network