LILLIT MEDIA

dybde ¤ debatt ¤ dialog

Uncategorized (27)

Diskusjoner Svar Siste aktivitet
Iren

Mannspanelets nye mannsideal

Hva synes dere om kravene som stilles til den moderne mannen? Er samfunnet for feminint? Er mannspanelet i det hele tatt en nødvendig ins...

Startet av Iren

26 Jun 1
Svar av Lars Hendrik Hausken
Lars Hendrik Hausken

Den store norske selvforakten

Jeg er født i 1968 - Startåret for det store vestlige opprøret. Jeg begynte derfor på skolen akkurat da de første "nye" lærerne begynte m...

Startet av Lars Hendrik Hausken

1 Dec. 18, 2008
Svar av WHildonen
Iren

Religiøse høytider og det "kristne" Norge

Jeg ser for meg at påskeferien erstattes av en vårferie i løpet av de neste femten årene (i forbindelse med at kirke og stat splittes). D...

Startet av Iren

4 Nov. 16, 2008
Svar av Iren
Iren

Teknologi og overvåkning

Teknologien når stadig nye høyder, og i dag leste jeg om en mobiltelefon som kan lese tankene dine, slik at man faktisk kan føre en stum ...

Startet av Iren

10 Nov. 16, 2008
Svar av Logrende Kamskjell
Iselin

Fremtidsscenario

Hvordan vil vårt samfunn og jordklode se ut i 2048? Bruk fantasien! :) her lager vi en lang rekke av tenkelige og ut-tenkelige tilnærmels...

Startet av Iselin

20 Nov. 11, 2008
Svar av Logrende Kamskjell
Iselin

Har skjer nå med USAs fremtoning i verden?

Jeg tror amerikanerne endelig har innsett at det nytter å lytte til resten av verden. Europas målinger var tydelige, og kry som USA bruke...

Startet av Iselin

5 Nov. 11, 2008
Svar av WHildonen
HavHeksa

Fair trade/rettferdig handel

Tips ønskes :) Jeg har en nettbutikk hvor jeg stort sett selger varer jeg lager selv. Men jeg har et ønske om å få inn røkelse, lamper ti...

Startet av HavHeksa

7 Oct. 29, 2008
Svar av Iselin
Iren

By og bygd

Enkelte landsdeler har et eget budsjett for markedsføring, på utradisjonelt og tradisjonelt vis, for seg selv. Dette for å motvirke de st...

Startet av Iren

15 Aug. 24, 2008
Svar av WHildonen
Logrende Kamskjell

Tagging

Et spørsmål til kunstnerne her inne, og forsåvidt alle dere andre: Er tagging kunst? En legitim, demokratisk uttrykksform? Eller forsøpli...

Startet av Logrende Kamskjell

2 Aug. 15, 2008
Svar av Frater Pan
Iren

Sammensatte ord - ordlek

Pannekake kakegaffel gaffeltruck truckfører førerhund hundehus husvogn vogntog ... Noen som vil fortsette?

Startet av Iren

21 Aug. 6, 2008
Svar av Iren

RSS

About

LILLIT LILLIT created this social network on Ning.

Create your own social network!

Badge

Laster...

Events

© 2009   Created by LILLIT on Ning.   Create Your Own Social Network

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy  |  Terms of Service