LILLIT MEDIA

dybde ¤ debatt ¤ dialog

Sample Title (28)

Diskusjoner Svar Siste aktivitet
Valerius

hvad med disse moderne fanter?

Et lite utdrag fra "Fra Landeveien" et måndesblad for Norsk misjon blandt hjemløse (1935) Jacob Walnums ambisiøse programerklæring : "Et he…

Startet av Valerius

6 Dec. 14, 2008
Svar av Lars Hendrik Hausken
Iren

Kvotering

Er dere for eller imot kvotering? Diskusjonen er tenkt å gjelde kjønns- og minoritetskvotering i arbeidslivet/politikken.

Startet av Iren

20 Nov. 26, 2008
Svar av WHildonen
Iselin

Hamster og finanskrise

Det som skremmer meg litt, er hvor bortskjemte vi er her i vårt velstående land. ja, for vi kan vel ikke akkurat si at vi som står her nede…

Startet av Iselin

6 Nov. 18, 2008
Svar av Logrende Kamskjell
Valerius

Norske aviser ser ikke lengre enn nesa rekker?

Husker for mange år siden, var det en kjent norsk komiker som beklaget seg over den norske pressen, angående å ha et for lite fokus på inte…

Startet av Valerius

86 Nov. 17, 2008
Svar av WHildonen
Iren

Kulturkonflikter, rasismebegrepet, frykt og dumsnillhet

Omtrent det siste tiåret har det vært mye snakk om integrering, antirasisme og så videre. Man skulle akseptere alle "raser" (betegnelsen so…

Startet av Iren

3 Nov. 16, 2008
Svar av WHildonen
Lars Hendrik Hausken

George Walker Bush: En svært kort diskusjonstråd

Jeg tar nå en positiv tilnærming: Hva positive ting er der å si om George Walker Bush og hans åtteårige styre i USA? * Han var ingen ras…

Startet av Lars Hendrik Hausken

5 Nov. 15, 2008
Svar av Iselin
Iren

Håndskrift

Har dere en solid og jevn håndskrift, folkens? Hvor ofte velger dere pennen fremfor tastaturet? Temaet har mange potensielle avveier, jeg…

Startet av Iren

8 Nov. 15, 2008
Svar av Arthur Mogens Sørensen
Iselin

Hva tror vi om festivalsommeren? årets sommerhit?

Noen som skal på festival? hvilken? noen spennende artister iår? noen utbrukte? noen bra festivaler å anbefale som ikke alltid finnes på fø…

Startet av Iselin

8 Jul. 17, 2008
Svar av Jorgen

RSS

Badge

Laster...

Events

© 2010   Created by LILLIT on Ning.   Create a Ning Network!

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy  |  Terms of Service