Sorter etter:
| Diskusjoner | Svar | Siste aktivitet |
|---|---|---|
Norsk kultur og sliktMed fare for å sparke inn åpne dører i et land hvor Hylland Eriksen lever og virker, har jeg sittet og tenkt litt på dette med "det norske"… Startet av WHildonen |
5 |
May. 12, 2009 Svar av LILLIT |
Pirate Bay fikk høy bot. Hvordan kan distribuering av musikk løses for alle parter?Tidligere har LILLIT tatt opp temaet med fri nedlasting av musikk, platebransjens problem og åndverk. Markedets utvikling trenger vi kanskj… Startet av Iselin |
0 | Apr. 17, 2009 |
Fangeleirens og konsentrasjonsleirenes tidsalderMinnes min barndom hvor det var frihet til å utforske verden. Ens store verden, slik en så den. Der var få stengsler, ingen gjerder og po… Startet av Valerius |
31 |
Feb. 27, 2009 Svar av Lars Hendrik Hausken |
{Brukerundersøkelse}Hei alle forbipasserende samt medlemmer! LILLIT.NO skal på plass i desember, det har vært ulike meninger om hva slags design vi skal begi… Startet av LILLIT |
12 |
Feb. 27, 2009 Svar av LILLIT |
Livet på en øde øyLa oss si at den imaginære milliardæren og filantropen Balthasar P. Engesen bestemte seg for å kjøpe en relativt stor øy utenfor Norskekyst… Startet av WHildonen |
10 |
Feb. 8, 2009 Svar av Lars Hendrik Hausken |
Adolf Hitler CampbellDen treårige gutten Adolf Hitler Campbell er tatt fra foreldrene sine grunnet navnevalget. Hva synes dere om saken? Og hvor går grensen når… Startet av mmarii |
6 |
Feb. 8, 2009 Svar av Lars Hendrik Hausken |
Samlet tråd: Bøker om vår tids utfordringerHar noen en tittel eller forfatter å anbefale innenfor dette millenniums viktigste prosjekter? Mennesker er flokkdyr og det ligger i genen… Startet av Iselin |
2 |
Feb. 4, 2009 Svar av Iselin |
Bilen en hindring for barna?En liten krabat sa til meg at han fikk ikke lov til å gå lengre enn til krysset, og måtte holde seg innenfor veien i boligområdet. Sånn er… Startet av Valerius |
2 |
Feb. 4, 2009 Svar av Iren |
Kvinner og klærHer på Lillit finnes en del damer så dette temaet burde dere ha noen tanker om; ikke fordi damer på død og liv tenker på mote og ladila (me… Startet av WHildonen |
13 |
Jan. 12, 2009 Svar av Valerius |
" jeg er ikke sint, jeg er bare veldig, veldig skuffet " :DHaha.. den lille jenta er fantastisk!! miljøagentene - tenk at det finnes et initiativ iverksatt Av voksne - Mot voksne?? har det vært gjor… Startet av Iselin |
0 | Jan. 4, 2009 |
© 2010 Created by LILLIT on Ning. Create a Ning Network!