Sorter etter:
| Utvalgte diskusjoner |
|---|
Hvorfor gidder vi i det hele tatt å prøve ... Gode råd i beste Dagbla(bla,bla)det-åndHvis man ikke løper seksten timer ukentlig, i ergonomisk korrekte joggesko på ergonomisk riktig underlag og med pustende klær og korrekt mu… Startet av IrenSiste Svar |
Kosmiske tilfeldigheterHva er egentlig en kosmisk tilfeldighet? Finnes det, eller er det bare en forfalsket opplevelse av sammentreff? Kan du definere en kosmisk… Startet av Arthur Mogens SørensenSiste Svar |
| Diskusjoner | Svar | Siste aktivitet |
|---|---|---|
Hvorfor gidder vi i det hele tatt å prøve ... Gode råd i beste Dagbla(bla,bla)det-åndHvis man ikke løper seksten timer ukentlig, i ergonomisk korrekte joggesko på ergonomisk riktig underlag og med pustende klær og korrekt mu… Startet av Iren |
5 |
Dec. 3, 2009 Svar av Iselin |
Kosmiske tilfeldigheterHva er egentlig en kosmisk tilfeldighet? Finnes det, eller er det bare en forfalsket opplevelse av sammentreff? Kan du definere en kosmisk… Startet av Arthur Mogens Sørensen |
9 |
Oct. 7, 2009 Svar av HavHeksa |
Miljøpartiet De Grønne - FOR/ OG IMOT ?Hei, jeg vil til neste valg vite mest mulig om Miljøpartiet for å ikke tråkke i salaten hvis jeg skulle stemme på de. Vet noen om dette pa… Startet av Iselin |
3 |
Oct. 7, 2009 Svar av HavHeksa |
Urettferdig og udemokratisk?Dagens Aftenposten har et innlegg signert Kristin Clemet. Det tar for seg urettferdigheten i dagens valgordning, eller rettere sagt hvordan… Startet av Iren |
10 |
Sep. 21, 2009 Svar av Iselin |
Hva skjedde egentlig med tårn 7?Mange dokumentarer har gått på TV i det siste om 9/11, ikke så rart fordi 11.september 09 er passert. I den forbindelse stiller mange spø… Startet av Iselin |
1 |
Sep. 21, 2009 Svar av Iselin |
Et samlet Norden?Hva tenker dere om en nordisk union i forhold til EU - Hva ville dere foretrekke? Med en nordisk union mener jeg et opplegg lignende f.eks… Startet av Iren |
14 |
Aug. 20, 2009 Svar av spoff |
Diskusjon fra artikkel: Hva er den største oppfinnelsen?Hentet fra nye LILLIT: http://lillit.yourmagz.com/article/2009/Feb/25/nye-metoder " For noen år siden så jeg et fjernsynsprogram om hva fo… Startet av LILLIT |
1 |
May. 27, 2009 Svar av Iren |
Er islamisering en virkelig realitet?Og om så var tilfellet.... hva er så galt ved det? :) Er Islam Farlig? Debatten har vært kokende i lang tid, og senest for et par dager si… Startet av Iselin |
5 |
May. 26, 2009 Svar av Iselin |
Snikislamisering; hijab i politietHijab i politiet. Hva synes dere? En muslimsk kvinne kan velge å bli politi. En muslimsk kvinne kan velge å bruke hijab. Men skal hun kun… Startet av Iren |
5 |
May. 26, 2009 Svar av Iselin |
Det skrevne ordHar blader, aviser og tidsskrifter en reell fremtid? Hvor lenge er det forsvarlig at folk gründer nye papirutgivelser? Jadda, det forurense… Startet av Iren |
1 |
May. 22, 2009 Svar av Iselin |
© 2010 Created by LILLIT on Ning. Create a Ning Network!